Dostawa i zwroty

Dostawa

Dostawa standardowa na terenie Polski realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL/DPD lub INPOST

Zamówienia realizujemy w 2-3 dni robocze.

 

Formy oraz czas dostawy na terenie Polski:

- dostawa standardowa kurier (InPost) płatność z góry: 2-7 dni roboczych - 17,99 zł

- dostawa za pomocą Paczkomatów InPost: 2-7 dni roboczych, płatność z góry - 13.99 zł 

 

Przy zamówieniach powyżej 150 zł dostawy standardowe oraz dostawy za pomocą Paczkomatów InPost realizowane są za darmo

 

Formy dostawy poza teren Polski:

Wysyłki poza terytorium Polski, w ramach Unii Europejskiej (z wyłączeniem Irlandii) realizowane są pocztą kurierską, a ich koszt na terenie Unii Europejskiej wynosi 70 PLN.


Przy opcji dostawy standardowej na wskazany adres kurier będzie próbował dostarczyć zamówienie dwukrotnie. Po dwóch nieudanych próbach dostarczenia przesyłki zostanie ona odesłana z powrotem do sklepu internetowego.

 

Ponowne nadanie wiąże się zaś z dodatkową opłatą według wyżej wymienionego cennika. 




Zwrot towarów

 

W Wax Factory dbamy aby każde zamówienie było perfekcyjne, a naszym celem jest, aby Twoje zakupy online były jak najbardziej przyjemne. Jeśli jednak nie będziesz w pełni zadowolony z zamówienia, chętnie przyjmiemy jego zwrot do 7 dni (kalendarzowych) od daty zakupu. 

Pamiętaj jednak, że towar musisz zwrócić w takim stanie, w jakim go otrzymałaś/eś. Nie przyjmujemy produktów używanych lub przesłanych w nieodpowiednim stanie.

 

Procedura zwrotu krok po kroku:

  1. Poinformuj nas o chęci zwrotu kontaktując się z nami pod adresem e-mail: sklep@waxfactory.pl
    W wiadomości oprócz informacji o produktach, które chcesz zwrócić - podaj również swoje imię i nazwisko, numer telefonu oraz numer zamówienia, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 72 godzin. 

P.S. Nieustannie doskonalimy swoje wyroby oraz obsługę - mile widziane będzie więc podanie powodu zwrotu. Wszystkie uwagi zostaną skrupulatnie przeanalizowane w celu poprawienia jakości naszych usług. 

 

  1. Po zatwierdzeniu zwrotu zostaniesz poproszony o odesłanie towaru.
    Dokładnie spakuj produkty, które chcesz zwrócić tak, aby mieć pewność, że nie ulegną one żadnym uszkodzeniom podczas transportu. Do paczki dołącz wydrukowany oraz wypełniony formularz zwrotu. Oprócz adresu docelowego mile widziane jest również dopisanie na kartonie numeru referencyjnego zamówienia. Zdecydowanie przyspieszy to czas realizacji twojego zwrotu.

  2. Przy użyciu dowolnego przewoźnika nadaj paczkę na swój koszt na adres: 

      Wax Factory 
      Hetmańska 29/32
      35-045 Rzeszów

  1. Po otrzymaniu towaru zwrot zostanie zrealizowany.



W przypadku błędu w zamówieniu (po naszej stronie):

  1. Jeżeli w zamówieniu brakowało jakiegoś produktu, który został przez Ciebie zamówiony zostanie on wysłany do Ciebie w następnym dniu w którym jesteśmy otwarci. (Dni otwarcia Poniedziałek, Środa, Piątek)

  2. Jeżeli został wysłany inny produkt niż ten zamówiony: Pozwolimy zatrzymać błędnie wysłany produkt, albo wyślemy do Ciebie list przewozowy, potrzebny do zwrotu błędnego produktu. Po czym, po otrzymaniu błędnej przesyłki, wyślemy do Ciebie poprawione zamówienie.





Przy zwrocie przedmiotów zalecamy zachowanie dowodu nadania. 

Dowód nadania nie będzie jednak akceptowany jako dowód doręczenia. 

Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione lub uszkodzone przesyłki.